Stallet!

Nu måste jag dra ut och mocka men först kan jag brätta lite om mig själv.
  Ja som sagt heter jag Alva. Jag fick Monessa i mars i år. Hon fyllde 7 i Maj i år. Hon e ett arab sto och inte lugn alls... Och jag e 11 fyller 12 i april. Jag har ridit hela mitt liv och alltid älskat hästar.
 Jag älskar att shoppa rida och vara med kompisar. Jag bor på en gård och har två kaniner Appa och Tofsan heter dom. Jag har 2 katter Smilla och Skiffer. En dvärg hamster som heter Serafina
. Jag och min familj föder också upp kattungar kommer bilder på dóm eller så kollar ni på blocket.se Ska sälja dom nu. Har nog inte så mycket mer att brätta så nu måste jag ut.
 pusspuss

Kommentarer

ville du skriva nåt till mig?:

ditt namn sötis!:
årkar du inte skriva i ditt namn alltid?

skriv din e-post om du inte har blogg!: (det är bara jag som der den!)

fyll i din blogg så får du en kommentar tillbaka!:

skriv din fina kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0