Ridit.

(och en från i sommras)Nu har jag och Monessa varit och hoppat lite på banan.
 hade en kompis med mej också:) Blev inga bilder frågade henne inte ens de va ju så mörk så de hade inte blivit några fina bilder iaf. Nu e Monessa inne och äter hö i sin STORA egna box... mysigt!
Hon fick ha täck eftersom hon blev svättig och de e ju kallt på natten nu med :) ett avnligt flees täcke. (de har hon varje natt och ibland 2).
Ja nu blir de la bara att duscha och fixa till mej inför skolan imon man vill ju inte var äcklig eller lukta häst.
Inte för att de e nåt fel för jag gillar hästlukt men man ska ju inte va smutlig eller så när man e med andra.
Ska kanske öva lite på min piano läxa med.
Monessa var iaf jätte duktig på banan idag de blev la vissa gånger vi inte va helt sams om vad vi ville. Men allt funkade och hon gick jätte fint.
När vi inte är riktigt sams så är de  att hon stegrar eller bockar eller nåt. Hon gör de ibland när hon är riktigt glad... Men de är bara att hålla sig kvar. Hon är så snäll ändå hon gör aldrig något för att jag ska trilla av eller nåt hon vill bara visa att hon ÄLSKAR hoppning!
kommer lite gamla bilder på mig och Monessa när jag provred henne i snön i vintras och när vi åkte till ett ridhus och provred :)
Ja de e en normal dag för mej då ;)
Precis druckit lite te de är alltid gott med nåt varmt när man varit ute i de kalla.
Inte de roligaste inlägget men kommer lite roligare imon.
Hoppas ni gillar bilderna på min älskarde häst innan hon va min.
Pusspuss <3
Alva & Monessa

Kommentarer

ville du skriva nåt till mig?:

ditt namn sötis!:
årkar du inte skriva i ditt namn alltid?

skriv din e-post om du inte har blogg!: (det är bara jag som der den!)

fyll i din blogg så får du en kommentar tillbaka!:

skriv din fina kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0