Sorry!

Jag vet jag e kass på att komma ihåg att blogga...
Men om jag tänker efter så har jag igentligen inget liv, alla som bara sitter och bloggar och lovar att lägga ut
mer en ett inlägg om dagen. Jag hinner inte de jag har 2 kaniner 1 hamster 2 katter och en häst och bor på en gård.
det finns massor att göra så vrf ska jag lägga hela mitt liv på bloggen?
Nellie berntsson hon e 11 år har egna hästar och ett liv jag fattar inte att hon lägger så mycke tid på så många människor hon inte känner när hon skriver att hon har mycket att göra.
Jag är inte en sånn som orkar med att vara uppe hela nätterna för att göra allt som behövs, och vara pigg, glad och sen vara trevig mot alla jag träffar!

Jag är 11 år jag tänker inte lägga mitt liv framför datan för de e så mycke som man missar, så många
tjanser man inte tar.
jag har massa härliga vänner jag aldrig hinner träffa pga att jag har så himla mycke att göra...
Och eftersom jag vill hinna allt och vara med dom så måste jag skärpa mej.
Jag vill också hinna med bloggen!

Okej de va de tråkiga delen men lite saker som mig som ni inte visste då :)
* Jag älskar att sova!
*Jag e lat men vill hinna med allt och göra allt!
*Jag har alltid varit blyg men ändå inte blyg utan bara mot vissa...
*Jag har jätte lätt för att få nya vänner.
*Jag HATAR vissa människor otroligt mycke, vill inte ens skriva deras namn!!!!
*Jag gillar att mysa
*Jag at frysa jag vill ha de varmt
*Jag känner mej ful utan smink
*Jag är trött på folk som ljuger eller snackar skit (det e de värsta som finns)!!
*Jag älskar sommaren mer en alla andra årstider
*Jag gilar glass
*Jag är född i april
*när jag va liten sa jag alltid ''älskar dej'' till alla jag mötte-.-
*Jag älskar att baka!!


Kommentarer

ville du skriva nåt till mig?:

ditt namn sötis!:
årkar du inte skriva i ditt namn alltid?

skriv din e-post om du inte har blogg!: (det är bara jag som der den!)

fyll i din blogg så får du en kommentar tillbaka!:

skriv din fina kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0